niedziela, 10 stycznia 2010

postheadericon Kolejny tydzień w nogach


Kolejny tydzień przebiegany i to całkiem, całkiem pozytywnie. Może objętość nie za duża, bo tylko 103km, ale jestem zadowolony. Zrobiłem dwa mocniejsze akcenty:
- środa: cross 10,2km
- sobota: cross 11km
oraz dzisiejsze długie 28km wybieganie, gdzie śr/km wyszła 4'51 przy średnim HR = 152. Muszę zaznaczyć, że trening ten robiłem w lesie na ciężkim podłożu, śnieg, lód i wszech obecnym wietrze, który wcale nie ułatwiał biegać.

Podsumowując, jestem zadowolony z tego tygodnia. Kolejny, będzie nieco luźniejszy. Jutro przymusowe wolne (Gala Sportu Gdyńskiego) wtorek OWB1 + przyspieszenia, środa cross, czwartek PUMA z biegiem Gdyni i jakaś lużna dyszka, piątek OWB1 + przyspieszenia, sobota start GPX Sztumu a niedziela jakieś dłuższe OWB1.

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...