środa, 27 stycznia 2010

postheadericon Przetarcie na crossie


Wczoraj tradycyjnie biegałem cross, jednakże nie chciałem mocno się zamulać w górach i postanowiłem wybrać nieco bardziej płaską trase w parku w Wejherowie. Pętla wyniosła ~2,19km i było bardziej płasko, niż pod górę. Ten trening chciałem pobiec w miarę szybko, rozmulając zawalone dużym kilometrażem nogi oraz lekko pobudzając organizm. Nawierzchnia o dziwo była bardzo zjadliwa - zmrożony śnieg po którym można było swobodnie biegać.
Po 2km rozgrzewce zacząłem właściwy trening...
Założyłem pokonanie 6 okrążeń, każde nieco szybciej w tym ostatnie mocno, ale nie do przesady...

1. 8:47, HRavg 166
2. 8:45, HRavg 172
3. 8:31, HRavg 175
4. 8:38, HRavg 177
5. 8:30, HRavg 178
6. 8:13, HRavg 183





Całość wyszła mi niespodziewanie dobrze, średnia prędkość 3'57/km, średnie tętno 175 a najszybsze ostatnie okrążenie pokonałem po 3'47/km. Zakwaszenia nie mierzyłem, było za zimno a byłem ciekaw ile wyszło...
Podsumowując trening... jestem zaskoczony prędkościami i samopoczuciem podczas biegu, było ok a nawet lepiej, szczególnie z tego względu, że biegam spokojnie i dużo, żadnych szybkich akcentów i żadnej siły...

Ze szkoły wojennej życia. Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym.
Fryderyk Nietzsche (1844-1900)

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...