wtorek, 19 stycznia 2010

postheadericon PUMA Complete Trailfox III

Wczoraj na treningu testowałem nowe buciki - PUMA Complete Trailfox III

Buciki prezentują się bardzo pozytywnie, są lekkie, szybkie i bardzo dobrze trzymają stopę. Przyszyty język do wnętrza buta zapobiega przedostawaniu się śniegu, piasku i innych niepotrzebnych do biegania przedmiotów.

Po pierwszym założeniu poczułem lekkość i "szybkość" buta, tak samo było na pierwszych kilometrach. Szybki, lekki i zwinny ale zarazem sztywny i twardy. Na asfalcie nie sprawował się za super, czuć było jego twardość, ale na ubitym śniegu, but sprawował się rewelacyjnie i poczułem to doskonale podczas wykonywania przyspieszeń. Tutaj sprawdza się doskonale podeszwa, wgryzająca się doskonale w twardy, ubity śnieg.


Na miękkim, kopnym śniegu czuć było lekką utratę kontroli nad trakcją, ale podobnie było w butach innych marek. Jestem przekonany, że PUMA Complete Trail Fox rewelacyjnie będą sprawdzać się na leśnych ścieżkach podczas crossowych szybkich treningów.



 

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...