poniedziałek, 18 stycznia 2010

postheadericon Grand Prix Sztumu - odsłona druga



W sobotę startowałem w Sztumie, w drugim biegu z cyklu Zimowego GPX Sztumu w Biegach Przełajowych. Trasa 5 okrążeń, 4,83km a w tym 10 podbiegów, śnieg i mróz -15,5 stopnia, czyli zimno :) Biegło się ciężko od samego początku, nie było mocy, ale na moc jeszcze przyjdzie czas. Generalnie najbardziej powalało mnie zimno, od mrozu bolały mnie płuca, twarz i myślałem, że odpadnie mi nos. Przez cały bieg kontrolowałem miejsce w kategorii wiekowej, bo na sukces w generalce niestety nie było szans. Ostatni bieg wyjaśni, czy będę 1 czy 2 w kategorii, jednak że ze wskazaniem na miejsce 2...
Analizując bieg, średnia na 1km wyszła wolna bo 3'29, HRavg 191 ale zakwaszenie jedyne 6,3 mmol/l, miesiąc temu było ponad 12, co z tego wynika... powoli wzrasta adaptacja do mocniejszego biegania i organizm lepiej radzi sobie z utylizacją mleczanu.
Jest dobrze!

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...