czwartek, 14 stycznia 2010

postheadericon W czym biegam...

Ostatnio robiłem remanent w szafie z butami, z wielkim bólem pozbyłem się starych adidasów supernova, mizuno riderów, asicsów eagle, new balanców 1026 i starych startówek new balance...  ech, aż się łza w oku kręci...
Zostawiłem za to buty, w których regularnie biegam, wiadomo różne buty do różnych treningów...


stary model "Adidasów adistar" - rewelacyjne buty, biegam w nich dłuższe wybiegania
 
Puma Betasso II - dobry but na śnieżne, leśne wybiegania, z membraną Goretex


Puma Veliosis - biegam w nich szybsze rozbiegania i II zakres


Saucony Fastwitch - but tylko do startów


Adidas Supernowa Riot GTX - crossy, śnieżne zimowe wybiegania


Saucony Triumph 6 - but praktycznie do wszystkiego, wybiegania, II, III zakres a nawet tempo, nigdy nie miałem lepszego buta na nodze


Puma Complete Eutopia - w nich biegam równiez szybsze treningi, zarówno w lesie jak i na asfalcie

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...