piątek, 31 grudnia 2010

postheadericon Dziekuję Wam!

Korzystając z okazji podsumowania sportowego, 2010 roku chciałbym z tego miejsca podziękować wszystkim tym, którzy wspierali mnie w mojej pasji, pomagali dobrym słowem, radą, oraz zapewniali mi niezbędne środki zarówno finansowe jak i te w postaci sprzętu oraz suplementów. Bez Was nie osiągnąłbym tego wszystkiego, czego udało mi się dokonać w mijającym sezonie.

- Pierwszą osobą, której chcę podziękować jest moja żona Iwonka, która musiała dzielnie znosić moje "fochy" przedstartowe, przed i po treningowe oraz to, że często wracałem z treningów po 21 albo i później :)

- Nie mógłbym zapomnieć o moim Tacie i Siostrze, którzy zawsze trzymali za mnie kciuki i wspierali ciepłym słowem.

- Dzięki Sylwkowi Borkowskiemu z BORTEX'u (www.bortex.net.pl) nie musiałem martwić się o suplementację i sprzęt biegowy

- Specjalne podziękowania należą się również Pawłowi Januszewskiemu z PUMA, dzięki któremu miałem praktycznie nieograniczony dostęp do sprzętu biegowego.

- Pomoc merytoryczną, cenne wskazówki w temacie treningu zawdzięczam Piotrowi Netterowi, którego wiedza i doświadczenie nie raz mi pomagały w rozwiązywaniu zagadek treningu biegowego

- Andrzejowi Krzyszkowskiemu vel Surówka chciałbym podziękować za mentalne wsparcie i zawsze ciepłe słowo podczas całego sezonu startowego

- Panu Andrzejowi Stepowskiemu również składam serdeczne dziękuję za cenne rady dotyczące treningu biegowego i całej biegowej otoczki

- Kolejne podziękowania należą się Konradowi Wilandtowi z BIOVICO, dzięki któremu miałem i mam dostęp do suplementów pomocnych w treningu

- Dziękuje również Michałowi Walczewskiemu, adminowi portalu MaratonyPolskie.pl  za owocną współpracę na przestrzeni wielu lat oraz całej Redakcji portalu

- dziękuje wszystkim o których zapomniałem a którzy mnie wspomagali i dalej wspomagają :)








Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...