poniedziałek, 20 grudnia 2010

postheadericon Dębki zimą

W niedzielę pojechaliśmy z Iwoną do Dębek, nad morze, na spacer. Droga, która zazwyczaj zajmuje mi około 20 minut przez opady śniegu, zaspy i ciężkie podłoże oraz stale nawiewający wiatr z pól zajęła mi ponad 50 minut, ale klimat był niesamowity.

 
 
 
 
Było zimno, śnieżnie, mroźno, wietrznie, ale bardzo sympatycznie. W Dębkach w tym roku byłem zarówno na wiosnę, latem, jesienią i zimą. Wspaniałe miejsce, o tej porze roku ciche i spokojne, nic tylko się wyciszyć i odstresować.

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...