środa, 22 grudnia 2010

postheadericon auć :(

Od poniedziałku nie biegam, leczę się... lekko przeziębiłem okolice nerwu kulszowego i czuję lekki dyskomfort. Pobolewa mnie zadek, ale całe szczęście nie promieniuje, więc tragedii aż takiej nie ma. Pewnie na którymś z treningów go przewiałem a ta przypadłość potrafi się ciągnąć i ciągnąć... Leczę się plasterkami rozgrzewającymi, śpię w pidżamie i kuję się B12 :( mam nadzieję, że to pomoże, bo jak nie to...

Zapomniałem dodać, w sumie to najważniejsze, podjąłem kolejną decyzję...
na zapoznanie się z dyscypliną, totalny fun, luz, zabawa, bez spinania się... 1,9km w wodzie + 90km na rowerze i 21,1km na nogach.... Myślałem, że najgorsze będzie pływanie, ale po ostatniej wizycie na pływalni gdzie zrobiłem bez spinania się z odpoczynkiem 1,5km w ~39' płynąc klasykiem i kraulem, mogę z całą pewnością stwierdzić, że jak regularnie popływam, założę piankę to te 1,9km przepłynę góra w... ale to we wrześniu w Borównie ;) Susz będzie na "zal". Kolejnym punktem programu będzie rower... a dokładniej 90km na cienkich laczkach, na SPD'ach i bez driftingu, czyli hardcore na maxa, jak dla mnie. W życiu nie jeździłem na kolarzówce a tym bardziej na przyklejonych do stóp pedałach, więc to lekko mnie przeraża. Jak to przeżyję, to przyjdzie czas założyć "Kinvary" i polecieć połówkę... całość powinna zająć 5 godzin i 30 minut, ale jak napisałem na początku, to będzie tylko na "zal". We wrześniu cel jest jeden... połamać 5 godzin!!! 

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...