czwartek, 29 kwietnia 2010

postheadericon akcenty

Skończyłem krótki i intensywny mini mikrocykl treingowy. Musiałem niestety zaryzykować i powciskać trochę mocnych akcentów, ale wszystko z głową, chociaż... No Risk - No Fun!
Z ciekawszych akcentów, bardziej wymagających zaliczyłem np. 20 x 400m bieganych po około 1:16, gdzie ostatnie 400m pociągnąłem bez problemu w 65". Była też spokojna 20-stka ciągłego po 4'10/km, potraktowana typowo akumulacyjnie i tlenowo. Ostatni mocny akcent to odcinki: 2km, 1km, 500m, 1,5km i 1km biegane po 3:15-17/km. Co zostało do polatania? W sobotę luźne 200-setki, poniedziałek start, niedziela kolejny długi i spokojny ciągły, potem jakieś krótkie, dynamiczne tempo, 15.04 start w Szpęgawsku i 22.05 "chwila prawdy"...

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...