wtorek, 20 kwietnia 2010

postheadericon CROSS

Wczoraj, rozpocząłem przygotowania do połówki w Goteborgu, gdzie jak się przypadkowo okazało zakwalifikowano mnie do... elity, i pobiegnę z numerem 41... dziwny jest ten świat ;) W każdym razie muszę się wziąć ostro za siebie, nabiegać trochę kilometrów, zrobić porządną siłę i przemielić wszystko tempem. Na pierwszy ogień poszedł cross. Oczywiście za ciepło sie ubrałem i nie zabrałem ze sobą niczego do picia, ale cóż... ciężko na treningu a na zawodach jeszcze ciężej będzie,
Zaplanowałem zrobić 5 okrążeń, każde po niecałe 2,2km. Byłem ciekaw, jak poradzę sobie na górkach, bo od dłuższego czasu nie biegałem nic siły, więc wiedziałem że trzeba będzie się ostro spiąć, zaciznąć zęby i waczyć.
Pierwsze okrążenie zrobiłem 9:08, drugie 9:04, kolejne 8:54, czwarte 8:48 a ostatnie w 8:35, czyli jak na tą trasę to całkiem mocno. Może nie widać tego na wykresie z powodu dużej skali, ale jest gdzie się zmęczyć i to solidnie.


















Całość wyszła po 4'07/km na średnim tętnie 177 a maksymalne wyszło... 194. Było ciężko wkręcić się na takie wysokie obroty, ale dobrze, bo się przetarłem. Są duże braki siłowe, więc trzeba będzie nad tym trochę popracować. Do startu miesiąc...

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...