środa, 14 kwietnia 2010

postheadericon Czterysetki


Po niedzielnej męczarni na treningu, spowodowanej jak się okazało po dokładnej analizie wieloma czynnikami, min. złym stanem psychicznym, wzrostem temperatury, zmęczeniem podróżą min za kółkiem itp itd... postanowiłem odpuścić jeden dzień, czyli poniedziałek. Na trening wyszedłem we wtorek z myślą "no risk - no fun", chciałem się pobudzić i rozbiegać mocniej nogi. Podjechałem na "Czarną Drogę" i od wyjścia z samochodu biegło się wyśmienicie... 5km rozgrzewki, podczas której nie patrzyłem na zegarek okazało się zaskakująco pozytywne. Wyszło mi po 4'18 na średnim HR 159... W niedziele przy podobnej prędkości (4'16/km) miałem HR o 8 uderzeń wyższe a samopoczucie o wiele, wiele gorsze...  Po rozgrzewce nastąpiła chwila relaksu i rozbiegania nóg, czyli tempo... 10 x 400 / 400.
Zakładane tempo biegu miało oscylować w granicach 1:18-20, czyli spokojnie, bezstresowo, bez zbędnego spinania się. Jak wyszło...:
1:12, 17, 17, 19, 19, 15, 16, 17, 15, 13, na wielkim luzie... Po zakończeniu spokojne 2km roztruchtania na HRavg 150 przy prędkości 4'35/km... czyżbym wrócił do siebie? Na dziś zaplanowałem dłuższy trening, jakieś 25km... zobaczymy, jak będzie...

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...