piątek, 2 kwietnia 2010

postheadericon Ciągły (regeneracyjnie)

W środę, zaplanowałem na treningu spokojny II zakres, delikatny, akumulacyjny. Pojechałem po pracy na czarną drogę i ruszyłem. Nie ukrywam, że było ciężko. Nogi miałem zmęczone, nie było luzu (i nie jest to zaskoczeniem) a truchtałem po 4'/km. Dobiegłem do 5km i zawróciłem., bo w planach było 10km. Przez cały dystans, zgodnie z planem trzymałem 4' a ostatnie 2km, lekko przyspieszyłem. Na mecie miałem 39:40, czyli wyszło idealnie. Przez cały czas trwania biegu, nie patrzyłem na wskazania HR i po jego zakończeniu byłem ciekaw, jakie wyszło średnie tętno... Ku mojemu zdziwieniu wyniosło tylko 167 uderzeń, czyli praktycznie na granicy BC1/WB2 :) 
Jest dobrze :) Jak na profil czarnej, fakt że w weekend miałem 2 bardzo mocne akcenty, to jestem zadowolony :)

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...