sobota, 10 kwietnia 2010

postheadericon Maraton Dębno

Dziś wyruszamy do Dębna na Mistrzostwa Polski w Maratonie, jak będzie... to powie meta. Pogoda zapowiada się nie za ciekawie, ma być zimno, mokro i wietrznie, jednak teraz dochodzi do mnie fakt, że większość treningów zrobiłem właśnie w takich ciężkich warunkach, więc...? Samopoczucie... mogło by być lepsze, od kilku dni biega mi się ciężko, ale zauważyłem, że jak ostro zjeżdżam z objętością w dół, poniżej 100 - 120km/tyg biega mi się ciężko.
Nie ma jednak co się martwić, trzeba spiąć pośladki, zacisnąć zęby i iść w maxa - "No Risk - No Fun!"

Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą!

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...