sobota, 17 kwietnia 2010

postheadericon Leśne wybieganko

Musiałem... musiałem dziś wyjść do lasu na coś dłuższego, szczególnie że wczoraj miałem lekko hard corovy dzień. Jak wstałem o 5:55 to do domu wróciłem 22:10 i oczywiście nie zrobiłem treningu.  Jakieś100km za kółkiem, 8 + 4 godziny w pracy... nie ma lekko :)
Postanowiłem polatać tu i tam i ani przez chwili nie patrzeć na pulsometr, nogi i samopoczucie miały być najlepszym doradcą, co do tempa :) Wyszliśmy z Iwonką kilkanaście minut po 11 i udaliśmy się do położonej 700m od naszego domku Puszczy Darżlubskiej.
Iwona czeka na sygnał z kosmosu... (oczekiwanie na połączenie z satelitami)
z tego miejsca rozpoczynamy treningi
rondo
mostek przez rzeczkę "Reda"
Sygnał GPS jest, można śmigać...
drzewo na polu
w prawo, w lewo, czy prosto...
nic, tylko biegać...
drzwi do lasu :)
paśnik - zimą wyglądał zupełnie inaczej
zbiornik małej retencji wodnej
ostoja zwierzyny
9,6km w 48:28 - spokojnie, rekreacyjnie
START Półmaratonu Puckiego w 2009r. Pamiętam, jak zaczęliśmy z Romkiem, ja nie patrzyłem na zegarek, ale, wiedziałem że jest szybko. Na 1km Romek włączył międzyczas i słyszę... "O k****!"... Na mecie się zapytałem, ile było... 3'00... i wszystko jasne.
ograniczenie do "trzydziestki" od lipca nie wiem, czy będę mógł tam biegać...
jest gdzie biegać...
niecałe 2km i będę w domku
w prawo, potem w lewo...
ul. Necla
22km w 1:43 i w zupełności wystarczy...
a tak, to wygląda na mapie :)
profil wysokości
średnie tempo 4'40/km
średni puls = 156

Spaliłem 1230 Cal, jestem ciekaw ile to hamburgerów w Macu ;)






Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...