środa, 30 listopada 2011

postheadericon międzynarodowo

Dziś dla ciekawości zerknąłem do statystyk mówiących o ilości osób osób odwiedzających mojego bloga i znalazłem pewną ciekawą opcję. Po kliknięciu na odpowiedni przycisk wyświetla się ... mapa świata i poszczególne kraje. Można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji na temat czytelników, których z tego miejsca pozdrawiam. Najwięcej osób zagląda do mnie z... Warszawy. Na kolejnym miejscu jest Gdynia, Gdańsk, Wrocław i Poznań.Na 14 miejscu znajduje się Wałbrzych (Pozdro dla Daniela z Familią) Znajdują się tu również takie perełki, jak Dołuje Mierzyn, Kanczuga (?) czy Jeżów Sudecki, ale to nie wszystko...
Zagłębiając się w "analizatora" dostrzegłem również duże ruchy z... Southampton, Oregonu, Dublinu, Hamburga, Goteborgu oraz... Nagoi (to w Japonii). Z Mauritiusa nawiązano do mnie 6 połączeń i wszystkie były z Port Louis. Dwukrotnie odwiedzili mojego bloga przedstawiciele Zjednoczonych Emiratów Arabskich (Dubayy, Abu Dhabi) a raz z Craighall w Republice Południowej Afryki (18 stycznia 2011).

Wiem również, że zanotowano 250 odwiedzin z telefonów komórkowych, najwięcej w niedzielę 10 lipca :)

Na bloga trafiło najwięcej osób poprzez witrynę www.run-passion.pl dalej przez www.piotrsuchenia.pl na kolejnych miejscach są google.pl, facebook.pl. Dalsze pozycje zajmują blogi chłopaków z orienteeringu, Hevi, Podzio, Olej > pozdro dla ekipy z Łodzi i okolic.

Ciekawostką jest również informacja na temat najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych, z których korzystają czytelnicy bloga. Tu prym wiodą google, dalej onet.pl i search. Wśród słów kluczowych na mojego bloga wyszukiwarki kierowały gdy ktoś wrzucił hasła: ćwiczenia stabilizacyjne, Berlin, Piotr Suchenia. Użytkownicy korzystali najczęściej z przeglądarek internetowych Firefox, IE, Chrome.

Powracających użytkowników spośród wszystkich, którzy do mnie zajrzeli zanotowano 54,73% a nowych 45,27%.

Oczywiście informacji jest jeszcze o wiele więcej, ale jak na pierwszy raz to w zupełności wystarczy.

Poniżej zamieszczam cały przekrój państw, których to mieszkańce mniej lub bardziej przypadkowo logowali się na www.run-passion.blogspot.com. Na pierwszym miejscu kraj na drugim ilość wejść od początku funkcjonowania bloga :)

Poland 45 393

United Kingdom 1 413

United States 499  

Ireland 396

Germany 382

(not set) 271> ???

Sweden 110

Japan 68

Norway 68

Netherlands 64

Switzerland 61

France 52

Brazil 48

Slovakia 40

Spain 37

Finland 35

Italy 34

Russia 32

Denmark 25

Belgium 25

Austria 23

Czech Republic 19

Portugal 15

Greece 13

Lithuania 11.

Luxembourg 11

Ukraine 10

China 10

Serbia 7

Canada 7

Romania 6

Argentina 6

Mexico 6

Mauritius 6

Hungary 5

India 5

Croatia 4

Venezuela 4

Chile 4

Slovenia 3

Bulgaria 3

Pakistan 3

Turkey 3

Iceland 3

Thailand 2

Indonesia 2

United Arab Emirates 2

Australia 2

Israel 2

Jersey 1> ???

Macedonia [FYROM] 1 > ???

Vietnam 1

Paraguay 1

Isle of Man 1

Malaysia 1

Hong Kong 1

Guatemala 1

Nigeria 1

Ecuador 1

Armenia 1

South Africa 1

Tunisia 1

Dominican Republic 1

* dane pochodzą z okresu grudzień 2009 - listopad 2011

...jaki ten świat mały :)

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...