piątek, 17 czerwca 2011

postheadericon koniec leniuchowania, ruszamy z tematem...

Do końca tego tygodnia mam plan jeszcze poobijać się, chociaż już powoli mnie nosi. W tym tygodniu potruchtałem w poniedziałek, we wtorek pływałem, wczoraj w wodzie zrobiliśmy fajny trening, który niby krótki i delikatny, to nawet nawet pozwolił się zmęczyć. Na początek rozgrzewka 200m, następnie odcinki: 8 x 25m + 4 x 50m + 2 x 100m + 1 x 200m + 8 x 25m przyspieszenia i znów... 8 x 25m + 4 x 50m + 2 x 100m + 1 x 200m i na koniec 100m delikatnego rozpływania. Było fajnie i sympatycznie. Dziś nie robię nic :) ale od poniedziałku zabieram się ostro za siebie. Kalendarz startów zaplanowany, więc nie ma co się dalej obijać. 

24 czerwca wystartuję w zawodach... pływackich w Zatoce Gdańskiej, w Mili Nurkowej, czeka mnie mila morska w piance w płetwach w zimnej wodzie, fajnie, podoba mi się to :) 
17 lipca start na 10km w Wałczu
30 lipca półmaraton w Pucku
6 sierpnia może wystartuję w Biegu Św. Dominika 
4 września... Triathlon w Borównie, oczywiście na dystansie 1/2 IM, czyli powtórka z Susza, ale do tego startu chce się lepiej rowerowo poprawić, mam dobry zapas literatury, więc liczę na czas poniżej 3 godzin :) 
17 września 10km w Wejherowie?
9 października maraton w Eindhoven

W sierpniu planuję wyskoczyć do Szklarskiej na 12-14 dni i trochę pobiegać po górkach, oraz zrobić mocne pływanie, jako że będziemy stacjonować w Bornicie.

Nie ma lekko :) Trzeba brać się do roboty!

Mój profil na FACEBOOKU

Twój osobisty trener...

Szukasz pomocy w sprawach treningu biegowego?
Nie wiesz, jak zacząć, jak poprawić swoje rekordy życiowe, każdy trening staje się monotonny, nudny a czasy w kolejnych zawodach nie poprawiają się?

Może jesteś początkującym biegaczem i nie wiesz od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś!
Napisz do mnie

TEST BIEGOWY

Jeżeli nie wiesz jak trenować, natłok informacji o strefach HR, HRmax, HRR, VO2max itp powoduje u Ciebie ból i zawroty głowy a sport tester wciąż piszczy i świeci podając co chwilę sprzeczne informacje, pomyśl nad wykonaniem profesjonalnego TESTU BIEGOWEGO mającego na celu dokładne wyznaczenie "zakresów treningowych" w oparciu o pomiar zakwaszenia i tętna.

Jestem do dyspozycji i czekam na kontakt!
z nimi współpracuję...